Årsberetning og CSR 2021: Fortællinger og billeder fra Danmarks førende advokatvirksomhed

Publikation

Vores interaktive årsberetning er en invitation til at lære os bedre at kende, hvad enten du er nuværende eller potentiel klient eller måske en af vores kommende kollegaer?

Årsberetning 2021-1920x1080.jpg

Sammenhold og samarbejde er kendetegnende for måden, vi arbejder på i Kromann Reumert – både internt og med vores klienter – og alle medarbejdere har en stor andel i, at vi indfrier vores mål. Således også i 2021, hvor COVID-19 fortsat spillede en betydelig rolle, men ikke desto mindre også gav anledning til at vise, at opgaverne nu engang løses bedst, når vi gør det sammen.

I vores kombinerede årsberetning og CSR-rapport (Communication on Progress) lærer du vores forretning bedre at kende; du møder nogle af de medarbejdere, der hjælper dig i hverdagen; du får et indblik i nogle af de sager, som vi er så privilegerede at kunne bistå vores klienter med; og du bliver klogere på nogle af de aftryk, vores arbejde sætter på samfundet.

Vi ser tilbage på året der gik, men også frem. Tilbage på de begivenheder, der kendetegnede vores 2021, og frem på de aftryk vi gerne vil sætte sammen med medarbejdere, klienter og samarbejdspartnere i de kommende år.

Læs udgivelsen nu

Anders Stubbe Arndal